< terug
provider
niet tevreden of een klacht
uw provider houdt de wacht
indien u een storing melden wil
druk 3...
enige tijd later
op het bandje dat ik begin te haten
de wachttijd loopt op de top
meer dan 5 minuten...
hoe lang gaat dit hier nog duren
ik loop er nu al van op de muren!
als u een operator spreken wil
druk2...
ja mevrouw zo u wil
mijn naam is Mijd
en tot mijn grote spijt
ben ik al mijn tv posten kwijt
zo de vrouw mij niet begreep
en Mijd onherroepelijk met ei beschreef
probeerde vriendelijk te zeggen
om Mijd met lange ij uit te leggen
daar dit niet lukte
heel het gesprek mislukte
bij poging nummer vijf
riep ik op dat wijf
ze mijn tv posten
mocht steken waar het scheten lostte
(hier ga ik vast reactie op krijgen, maar ieder heeft dit gevoel wel al eens gehad nie waar!) grt Anjer
feedback van andere lezers- Danvoieanne
Goed onder woorden gebracht ;-), groetjes..
anjer: dank je anne, t'is al onze 3de digibox op zes maanden tijd, en dit werden we een beetje beu zie je! bedankt voor het lezen, grt Anjer - Dora
Herkenbaar=druk *
geen geduld=///
dom geluld= grote bek
uitgeluld= eind gesprek.
anjer: haha dora gelukkig dat toch jij het grappige ervan inziet meid met korte ei! grt Anjer - jan
kalmte bewaren terwijl de klok doortikt:-) anjer: ja jan morgen eentje voor jou! grt Anjer - teevee
Als posten verdwijnen op jouw tv
moet je de stroomstekker uittrekken
tellen tot twintig maar niet te snel
dan heb je weer alle posten te stekken anjer: ja teevee maar dat was het probleem nu net niet! bedankt voor het lezen, grt Anjer - Hoeselaar
Je kunt niet geloven hoeveel keren wij dit al aan de hand hebben gehad, verschrikkelijk zo'n blikken stem
Willy anjer: ja willy is al de 3de digibox op een aantal maanden tijd, echt om onnozel van te worden, dat ik daarom die madam verwens kan je je wel indenken! grt Anjer bedankt voor het lezen, - alie_jankind
ik zie het beeld voor me ...
groet anjer: dank je voor het lezen alie grt Anjer - Wee
Nú weet ik wat je bedoelt met ...
Wij zijn net verhuisd, en met het doorgeven van de adreswijziging ging het al helemaal mis.
Nu, vier weken verder, durf ik voorzichtig optimistisch te zijn.
De rest zal ik je besparen :)
anjer: inderdaad, rottig als je het meemaakt, en hier is dat probleem nog steeds niet opgelost, grt Anjer bedankt voor het lezen J grt Anjer
|